Archos 7H G3 7,0 inch / zilver / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos 7H G3 7,0 inch / zilver / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

JJ_P 04-07-2013

Ik had ook problemen met een zeer traag werkend tablet. De oplossing die Arnova gegeven heeft werkt bij mij goed.

access to the recovery mode:

1. Device OFF, Hold down the volume button + (right volume button) and press the ON/OFF button.
2. Once the boot logo ARNOVA is displayed, release the power button
keep the volume + button pressed until The ANDROIDTM green robot is displayed.
3. The Android system recovery screen is displayed.
a. Use the volume buttons to navigate
b. Use the ON/OFF button to select an option

To restore the default parameters of your tablet:

1. In the Android system recovery, select Wipe data/factory reset;
2. Select Yes –delete all user data.
3. Select Reboot system now.
Your tablet reboots. Redefine your parameters through the wizard.
Your tablet is restored to its default settings.

Mr francois 07-10-2013

Hallo,

Ben je ondertussen tevreden met dit pc tablet ? vreemd is dat de ene er echt heel negatief over is , en een ander dan toch wel pos.... natuurlijk mag je het niet gaan vergelijken met andere toestellen van 300-400 en meer euro's.
als het normaal werkt ( dus niet regelmatig vastloopt ),dat het scherm goed leesbaar is ,er mee op het net kan ,je mails nazien en eventueel een paar educatieve spelletjes voor de kleinzoon te werken zijn ...moet het niet meer zijn voor mij

grt en hopende op een reactie

corenjanny 10-05-2013

Ook wij kregen deze Archos bij een abonnement van het AD. En wat een onding! Start slecht op, duurt allemaal heel erg lang; loopt om de haverklap vast of geeft een foutmelding. Heb geprobeerd een boek erop te krijgen zodat ik 'm als e-reader kan gebruiken. Helaas............ Bovendien is de batterij in no-time leeg (zelfs als hij niet wordt gebruikt). Zit maar 1 ding op: enkeltje afvalbak!!! Dus laat je niet tot een abonnement verleiden met als beloning deze Archos!

corenjanny 08-10-2013

Voor Mr. Francois,
Nee, helaas het is en blijft een onding. Moet de tablet gemiddeld 2x per week resetten omdt hij vastloopt of geen verbinding meer zoekt met internet. Jammer, maar het is niet anders.

lauraw63 05-05-2013

Heb de tablet ook kado gekregen bij het AD, wordt met veel plezier door 9-jarige dochter gebruikt. (Heb wifi zonder problemen aan de praat gekregen.) Ze speelt er spelletjes op, surft er mee; dit alles tot grote tevredenheid. Voor 90 euro heb je echt een leuke tablet!

BartJC 28-04-2013

Na een paar dagen meer dan zat dit apparaat, heb het gekregen via een kranten abonnement, nog enkele pogingen gedaan het aan de praat te krijgen, tevergeefs, na 10 dagen was voor mij de maat vol, weg er mee in de container!

AdTiel 21-03-2013

Hebben hem nu twee dagen,ook bij abonn. AD, vooralsnog loopt ie steeds vast bij mijn locatie, instellen wifi of toepassingen van derden. Tot nu toe zijn we nog niet verder gekomen.

fletie 21-01-2013

cadeautje van het AD. Maar wat een slecht ding is dit! Batterij houdt het (in rust) nog geen 4 uur vol. Als je iets met het tablet doet zakt dat naar 2,5 uur.. Opstarten kan praktisch niet zonder een harde reset.
De browser hangt het systeem volledig op en bij de meeste apps (ook bij Google Play) krijg je eerst de melding dat de app gestopt is en of je wilt wachten. Na een dikke minuut start de app dan op, om er snel weer mee uit te scheiden.
Kortom: een regelrechte afrader (en een ONTZETTEND slecht cadeautje van het AD)!

Onlijn67 02-03-2013

Bedankt voor de tip! Ik was niet van plan 'm aan te schaffen, maar ook Trouw zwaait met dit cadeautje. Ik ga nu zelf een tablet zoeken en een abonnement zonder cadeau nemen.
Nogmaals dank voor de waarschuwing.